Endringer i moderasjonsinnstillinger for e-postlister
Etter oppdateringen av vår Webmail har det kommet noen viktige endringer i hvordan e-postlister med moderasjon fungerer.
Oppsett av passord
Før du kan godkjenne meldinger, må du sette opp et passord for e-postlisten. Dette gjøres i kundesenteret:
- Logg inn på kundesenteret
- Klikk på domenenavnet
- Epost → Epostlister
- Klikk på tannhjulet → Listeinnstillinger
- Endre passord
Ny godkjenningsprosess
Den største endringen gjelder hvordan du godkjenner e-poster som sendes til listen:
• Tidligere: Moderator kunne godkjenne meldinger ved å svare direkte på den mottatte e-posten.
• Nå: Moderator må svare på vedlegget med filnavnet "confirm xx..." og inkludere følgende linje:
Approved: <passord>
Hvor <passord> er passordet du har satt for e-postlisten i kundesenteret.
Viktig: Ikke svar på det andre vedlegget med passordet - dette vil sende passordet til avsenderen av eposten.