Hjelp & Dokumentasjon
Hvordan kan vi hjelpe?

Epostlister med moderasjonsinnstillinger

Endringer i moderasjonsinnstillinger for e-postlister

Etter oppdateringen av vår Webmail har det kommet noen viktige endringer i hvordan e-postlister med moderasjon fungerer.

Oppsett av passord

Før du kan godkjenne meldinger, må du sette opp et passord for e-postlisten. Dette gjøres i kundesenteret:

  • Logg inn på kundesenteret
  • Klikk på domenenavnet
  • Epost → Epostlister
  • Klikk på tannhjulet → Listeinnstillinger
  • Endre passord

Ny godkjenningsprosess

Den største endringen gjelder hvordan du godkjenner e-poster som sendes til listen:

Tidligere: Moderator kunne godkjenne meldinger ved å svare direkte på den mottatte e-posten.

: Moderator må svare på vedlegget med filnavnet "confirm xx..." og inkludere følgende linje:

Approved: <passord>

Hvor <passord> er passordet du har satt for e-postlisten i kundesenteret.

 
Viktig: Ikke svar på det andre vedlegget med passordet - dette vil sende passordet til avsenderen av eposten.
Besvarte dette spørsmålet?
😞
😐
🤩