I kundesenteret kan du opprette og administrere epostkontoene for domenet ditt.
Under finner du en beskrivelse på hvordan du kan opprette en konto.
- Logg inn i kundesenteret
- Velg domenet du ønsker å benytte for epostkontoen
- Fra oversiktssiden velger du “Epost” og “Epostkontoer” (Hvis du ikke allerede har bestilt inn epost-tjeneste, blir du videresendt til bestillingsskjema)
- Trykk så på "Ny konto”
- Fyll så ut feltene som angitt og husk å sett et sikkert passord.
- Kontoen er nå opprettet og du kan ta den i bruk. Du kan nå logge inn via Webmail for å motta og sende eposter, eller du kan sette opp kontoen i ønsket epostklient.
Er det mulig å bruke ÆØÅ i epostadresser?
I teorien er dette mulig, men det er ikke utbredt støtte for dette. Man vil derfor kunne oppleve at noen vil klare å sende til adressen, mens andre vil få en feilmelding.
Inntil flere klienter støtter dette fraråder vi at man benytter æ, ø, å eller andre særtegn i epostadresser, både før og etter alfa-krøll.